de zon is er weer !

18 september 2010 - Llanes, Spanje

18 sep. Zaterdag. Daar is ie dan ! De Zon. Wanneer we de zee afkijken zien we, dat de wolken ophouden en er blauwe lucht aankomt daar worden we nog vrolijker van. Na een koude douche en goed ontbijt zetten we de stoelen klaar om ons door de zon te laten overgieten. Zo ook een hagedis, die  voor ons op een paaltje zich zit op te warmen, hij ziet in mij geen kwaad en blijft rustig zitten wachten zodat ik op mijn gemak een fotootje van hem kan maken. In eens ziet alles er nog beter uit en genieten we dubbel van deze mooie plek. Het buitenleven wordt weer voortgezet. Doe de was de deur uit was vroeger een slogan, nu doen we dat nog steeds maar dan op een droogmolentje voor op de caravan gemonteerd –voor de kenners: dissel -.  Zon zee en wind aan Marianne heb je geen kind! Ik hou me bezig met nieuw elastiek in de ligstoelen te maken, een leuk karweitje want een hele dag stil liggen of zitten lukt nog steeds niet. We gaan nog even de camping af voor wat inkopen en brengen dan ook nog een bezoekje aan Playa del Torõ, een strandje met puntige rotsjes er op , leuk om te zien (1x). Het dorpje  Llanes heeft veel eenrichtingsverkeerstraatjes het is dan ook even zoeken voordat we de lokale supermarkt weer gevonden hebben. Bij thuiskomst blijkt de was droog te zijn, wat een feest om morgen weer een schone onderbroek aan te kunnen. Na het eten met dochterlief + vriend het skypen weer beoefend, wat een leuke uitvinding! Koffie met Spaans gebak, het lijkt wel feest, dat klopt ook want nu ik niet meer werk is iedere dag een feest!!!

1. Aad en Yvonne:
    20 september 2010
    Wat leuk om jullie op deze manier te volgen, nadeel of voordeel misschien dat er straks (maar dat is nog heel ver weg)bij thuis komst niet zoveel te vertellen valt.
    Fijn dat jullie het zo naar het zin hebben.
    Wij zijn inmiddels weer terug en hebben een hele fijne vakantie gehad. Mijn rug doet het weer aardig maar, is nog niet helemaal top.Het is hier vandaag somber weer maar de voorspellingen zijn goed. Genieten jullie maar lekker.
    Groetjes Aad en Yvonne.
  2. Henk en greet:
    22 september 2010
    Wij volgen jullie en kijken dan ook waarjullie zijn.
    Het acsi boekje kijken we dan in om te zien welke camping het is. Wij zien de volgende tour dan ook wel weer. Wij wensen jullie verder nog een goede reis toe met veel zon.
    Groetjes
  3. ben/roza:
    23 september 2010
    we hebben nu het goede reislogger te pakken,h/m we blijven jullie nu volgen en hopen dat het goed blijf gaan,B/R