het blijft bewolkt op de camping La Paz

17 september 2010 - Llanes, Spanje

17 sep. Vrijdag. Het weer zit een beetje in een dip, wij niet! De hele nacht geregend en er staat water voor de deur, dat klopt ook want we kijken op zee uit maar voor de caravan zakt het water slecht weg. Het uitzicht blijft geweldig. Ik denk nog even terug aan hoe we hier weggezet werden, een caravan zet je namelijk weg en degene, die dat doet heet wegzetter. Aan onze “wegzetter” vroeg ik gisteren waar er een elektriciteitskast stond, hier beneden zei hij en moest zelf ook even kijken en zei toen, dat het deurtje open stond. Toen ik naar de kast zocht om in te pluggen zag ik, dat het deurtje van de kast zelfs niet aanwezig was, wel een goeie vond ik. De wind is wat gaan liggen en behalve koffiedrinken zetten we geen boom maar het luifeltje weer op , zitten we weer droog en mocht de zon nog komen ook nog in de schaduw. De zon is vandaag niet achter de bewolking vandaan gekomen. Wel kunnen we tussen de buien door even naar het strand lopen. Verder brengen we de dag door met lezen en schrijven en een lekker bordje nasi te eten. Met de ruisende zee als achtergrondmuziek gaan we weer heerlijk onder het dekbedje en hopen, dat het morgen weer beter wordt.

1. Trudy van der Marel:
    18 september 2010
    H.& M.
    Even kijken waar je uithang.
    Kijk de zon is nu even in ned. dus is het wat minder daar , maar mogen wij ook nog wat!
    het is hier al heel de week regenachtig.Maar geniet van het uitzicht . Wij gaan even de nieuwe Harley bekijken

Groetjes T.& W.