Nog een paar dagen in Aubazine

6 september 2010 - Aubazines, Frankrijk

04 sep. De zon prikt al lekker door de bladeren als wij de Polar aan de auto knopen. De camping loopt al behoorlijk leeg. Voorzichtig rijden we het dorpje uit, stoppen overal waar het moet want ik weet, dat de Franse agenten Hollandse toeristen het leven zuur kunnen maken. Via binnenwegen is het dalen klimmen richting Chateau Neuf en dan richting Lapalisse, Vichy, en dan richting Clermont- Ferrand, Ussel, Tulle, Aubazine waar we op camping Le Coiroux gaan staan. Plekken als voetbalvelden zo groot, geweldig, we kiezen voor een plaats zonder al te veel schaduw met de mogelijkheid om de TV-schotel te kunnen gebruiken. De Belgische mevrouw van de receptie geeft aan, dat het nog een paar dagen mooi weer blijft en daarna kans op harde wind en regen. Het is een mooie camping waar we verblijven, hij maakt deel uit van de keten: Campéole.

05 sep. Lekker buiten ontbijten met vogeltjes om je heen, die het hoogste lied fluiten. Het blijft rustig op de camping, iedereen geniet van het mooie weer, het is luieren geblazen. Na het eten lopen we een rondje om en zien een echte SMV staan (dit is een Zweedse bijna historische caravan) en maken een praatje met de meneer, die al 20 jaar de eigenaar is, de caravan zelf is bijna 30 jaar oud. Op de TV zien we, dat het morgen nog mooi weer blijft maar daarna regen en wind verwacht kan worden.

1. Ruud en margriet:
    8 september 2010
    Terwijl de regen hier naar beneden klettert,lees ik jullie bericht.Eergister nog lekker buiten gegeten,maar we wisten dat het daarna afgelopen zou zijn.Dus hebben we extra genoten.Nu is het dus al een dun truitje aan,want een t-shirt staat niet meer.Straks weer even naar de sportschool,om de fysiotherapeute te bezoeken.Het gaat wel beter gelukkig,maar nog niet weg.
    Ruud is weer gewoon aan het werk,d.w.z.hij gaat in elk geval 1x per week rijden,dat scheelt weer een dag op kantoor.Maar voorlopig heeft hij het naast zich neergelegd.Gelukkig maar,want weggaan moet je doen wanneer het jou uitkomt.
    Nu beste mensen,jullie trekken weer verder,waar de zon schijnt.Veel plezier verder en tot mails.

Groetjes,Margriet