morgen trekken we verder

3 september 2010 - Chauffailles, Frankrijk

03 sep. Wat is Frankrijk zonder lokale marktjes? De wereld staat stil hier! Veel zelf gekweekte en gemaakte levensmiddelen en groenten. Ook wij kopen wat groenten bij nader inzicht zien we dat we producten van de zorgboerderij kopen, ik vond de Fransen al een beetje vreemd maar deze waren raar vreemd. Na het kopen van een stokbroodje stoppen we alles in de fietstas en gaan op de pendalen. Na de siësta richting La Clayette om daar een kasteel te bekijken,  dat in 1380 gebouwd werd. Heel mooi en wat ons ook opvalt zijn de geweldig mooie bloembakken. Het kasteel wordt ’s zomers bewoond door de eigenaar, die in de winter  in Parijs leeft. Oh ja de temperatuur is vandaag rond de 29*, strak blauwe lucht. Morgen trekken we verder.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Karin:
    6 september 2010
    Zo te zien zijn jullie heerlijk aan het genieten. Hier was het weekend ook heerlijk. Zaterdag geklust in het nieuwe huis van Frank en gisteren lekker gevaren. Vandaag weer aan de slag! Groet, Karin