de laatste week

20 februari 2012 - Sanur, Indonesië

Zondag 12 tot maandag 20 februari
Kleine samenvatting van de af gelopen week. Ik heb het schrijven er een beetje bij laten zitten, veel om over te schrijven maar weinig puf ! Deze week weinig regen zo nu en dan een opfrissertje maar overwegend bloed heet ! Het hotel krijgt telkens nieuwe groepen, waardoor anderen dit paradijsje weer moeten verlaten. Het onmogelijke is mogelijk geworden we zijn op de fiets naar Pasar Badung geweest een grote markt in Denpasar, niet per taxi maar op de fiets !
Weer een verjaardagsfeestje gevierd bij Dr. Alex, zijn vrouw was jarig, waarom ook hier weer van de partij? simpel, gezellig, veel nieuwe ooms en tantes en niet te vergeten er is altijd zeer lekker eten. Nog met Donald en Okka op stap geweest richting Nusa Dua. Nusa Dua wordt gekenmerkt door de vele resorts met dure hotels, iets wat in schrille tegenstelling staat met het werkelijke leven op Bali, shoppingmalls waar alleen maar buitenlanders komen met prijzen, die je niet voor mogelijk houdt. Onze vrienden hebben ons naar een Warung gebracht waar we uit een omgebouwde garage gesmuld hebben, das pas lekker !
Veel gefietst langs het strand, vlindertjes bekeken, bloemen gefotografeerd en zo nu een dan een vers sapje aan het strand gedronken. Gisteravond afscheidsetentje met wat vrienden. Nu is het eind in zicht en gaan we morgen via een omweg richting huis. Lieve mensen het duurt nog even voor we thuis zijn maar we komen er aan ! Tot straks.

1. Miek:
    20 februari 2012
    Ook best fijn als jullie weer thuis zijn, Bono wil zeker weten met jullie knuffelen.... En ik wil ook wel weer ns met koffie erbij klessen bessen enzo en bij jullie eten!! X