LAATSTE DAG Spanje

23 september 2010 - Ribeira, Spanje

23 sep. Donderdag. Laat uit bed, eigenlijk te laat maar wel lekker, het is toch vakantie?, wel nee dit is dagelijkse kost genieten en nooit meer hoeven werken, geweldig, de hele vakantie tot nu toe hooguit 3 japanners gezien, wat wil je nog meer, ik heb andere tijden meegemaakt!  Er worden vandaag wat klusjes gedaan zoals wassen en internetten, de rolverdeling laat zich raden. Even leek het er op dat de zon zou doorbreken maar in plaats daar van regent het een paar druppels. Na de lunch maken we een ritje naar Porto do Son, volgens de brochure een authentiek gebleven vissersplaatsje, daar hebben wij  nu een andere mening over. We rijden door naar een klein dorpje genaamd Corrubedo waar een vuurtoren staan, bijzonder want er staan er niet veel langs de Spaanse kust hier. Ook stoppen we nog bij een kerkhof want in onze ogen zijn dat prachtige bouwsels. Nog even langs een supermarkt, dat is altijd leuk om te kijken wat er allemaal voor andere artikelen zijn. Bij thuiskomst besluiten we morgen weer verder te gaan richting Portugal en wel naar Porto.

1. Henk en greet:
    24 september 2010
    jullie gaan in porto zeker naar het bakkertje,maar zo ver zijn jullie nog niet.
    we volgen alles,omdat het bekent voorkomt.
    goede reis verder.
    groetjes henk en greet.
  2. Trudy van der Marel:
    24 september 2010
    Hallo mensen van het goede leven.
    Geniet er lekker van ,dat gaan we zelf ook even doen .
    In het zuiden,misschien kunnen we wat afspreken.
    groetjesssssssssssssss Trudy
  3. Susan:
    26 september 2010
    hallo Hans en marjan.even een berichtje uit schipluiden leuk om te zien de route die jullie maken.hier is het koud en bij jullie denk nu beter weer, zo in de krant te zien.
    geniet er maar van gr Aad en Susan