Camping La Paz Playa de Vidiago

16 september 2010 - Llanes, Spanje

16 sep. Donderdag. Zachtjes tikt de regen op het dak van de caravan, de lucht is bewolkt een mooie dag om verder te trekken. Er liggen 330 kilometers voor ons want we proberen naar camping La Paz te rijden, die een 100km voorbij Santander ligt vlak bij de Picos de Europa. Om half tien rijden we de camping af richting de N240 en dan de A10 naar Vitoria Gasteiz te volgen. A8 en E70 om uiteindelijk via de N634 op camping La Paz te komen. We hadden gelezen, dat het een terrassencamping zou zijn en de eigenaar met zijn jeep de caravan op zijn plek zou zetten. Nou, dat klopte 18% helling dat lukt niet het is dan ook afkoppelen en het is dan best een vreemd gezicht wanneer jouw caravan door een Land Rover naar boven wordt gesleurd. We staan nu op een onwijs mooie plek met uitzicht over zee. Zelden hebben we zo mooi gestaan !!!. In het naburige plaatsje Llanes nog wat bootschappen gehaald en getankt daarna met een losse auto naar de caravan gereden, ik had er niet aan moeten denken, dat er 1600 kilo achter gehangen zou hebben. Nu horen we alleen het ruisen van de zee nog want het is om 21.00 uur pikkedonker.