Laatste dag in Aubzine

7 september 2010 - Aubazines, Frankrijk

07 sep. Een nacht met stortbuien en constante regen, Marianne heeft oordopjes in gedaan want het gekletter van de regen hield haar uit de slaap. We zijn nog steeds in Aubazine, morgen gaan we verder. De camping kan de hoeveelheid water redelijk verwerken. Een zwaar bewolkte dag, wat anders kan je doen dan naar een Hyper Marche te gaan, dat doen we dan ook in Brive. Onderweg komen we nog een verdwaalde Belg tegen, die we later nog eens tegen komen maar dan blijkt het een Nederlander te zijn. Het blijft bijna de hele dag regenen en als we uit het winkelcentrum komen spettert het nog steeds. Tanken doen we hier ook, dat scheelt dubbeltjes, na het tanken verwensen we nog wat Fransen wiens rijstijl naar ons idee te wensen overlaat. Thuis gekomen een glaasje wijn en terwijl ik mijn kookkunsten wil gaan vertonen stapt de “Belg” ons stukje grond op verrek Daan, hoe kom jij hier!!, de Belg blijkt een oude buurtbewoner te zijn, die ook onderweg is naar Portugal Een paar maanden geleden zaten we nog bij de familie in Belgie op de koffie, wat een uitzonderlijke gewaarwording, de avond hebben we gezellig samen door gebracht.