de Finale

17 februari 2013 - Sanur, Indonesië

17 februari 2013.

Ik ben te lui geweest om in de afgelopen weken verslag te doen, jammer want nu is het te laat. Met onze vrienden Ruud en Margriet zijn we een dag op stap geweest en met regelmaat uit eten geweest. Vandaag is het zondag, vroeg op gestaan (05.00) want gisteravond tijdens het Beach Festival hebben we ons laten strikken om met de fun-bike rit mee te doen. Om 06.00 moest het feestje beginnen, we waren zo goed als de eerste aanwezige. Het begon tegen een uur of zeven, wel geweldig! Ik schat zo’n 1500 fietsers groot en klein met en zonder helm en enkele in compleet wielrenners tenue ! Een stukje over de snelweg waar het verkeer werd stil gelegd om de hele horde wielrijders te laten passeren ! Via prachtige rijstvelden weer richting de start/finish waar we de inschrijfkaartjes ingenomen werden voor de verloting van 10 parapluis, hoe leuk kan je vakantie zijn. Nu is het middag en gaan we aan de terugreis denken. Hopelijk zijn er wat “open” stoelen zo dat we halverwege deze week weer met een koude neus en dikke jas kunnen rondlopen.

1. Miek:
    17 februari 2013
    was weer leuk te lezen! x