Dag Bali

12 februari 2011 - Sanur, Indonesië

12 februari zaterdag.

Gisteren een warme dag geweest. In de ochtend werd het al warm, we wilden toch wat fietsen en zijn dan ook richting strand gegaan waar we lekker op de strekdam in een huisje hebben gezeten. Alle Balinese kennissen gedag gezegd, lief, wat zijn de mensen hier met weinig gelukkig! Marianne nog langs de bakker geweest en ik direct de koelkast in, ja zo noemen we onze kamer want daar is de temperatuur 22*, het is een verademing om daar in te verblijven. ’s Middags komt Trenti van Warung Mai nog even langs om de menu lijst door te spreken. Samen met vriend Wim geven we haar nieuwe menulijsten met een nieuw uithangbord, we hebben ten slotte vaak en bijna voor niets bij haar gegeten. Nu na het ontbijt is Marianne aan het pakken geslagen en daar kan ik mij beter niet mee bemoeien. Aan alles komt een eind en gaan we zo zachtjes aan afscheid nemen van een heerlijke (letterlijk en figuurlijk) tijd Bali.

Het zwembad zal ons missen ! Straks de fietsen weer terug brengen en nog wat mensen gedag zeggen dan zit het er echt op. Hopelijk is er plaats aan boord en als het dan een beetje mee zit zijn we over een goed etmaal weer in het al om bekende koude kikkerlandje.